Integrace žáka s poruchou chování – Bc. Veronika Vejrostová
Bc. Veronika Vejrostová
Bakalářská práce
Integrace žáka s poruchou chování
The integration of pupil with a behavior disorder
Anotace:
Bakalářská práce „Integrace žáka s poruchou chování“ pojednává o procesu integrace žáka s poruchou chování do běžné základní školy. Práce zachycuje a analyzuje názory a postoje rodiče integrovaného žáka, třídního učitele, školní psycholožky a asistenta pedagoga. Snaží se zjistit, jak tuto integraci žáka vnímají oni sami. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, jako integrace/inkluze, vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor thesis "Integration of a pupil with a behavioral disorder" deals with the process of integration of a pupil with behavioral disorders into regular primary school. The study describes and analyzes the opinions and attitudes of parents of the integrated pupil, class teacher, school psychologist and teaching assistant. They are trying to figure out how this integration is perceived by themselves …víceKlíčová slova
Integrace inkluze poruchy chování specifické poruchy učení speciální vzdělávací potřeby individuální vzdělávací plán asistent pedagoga sociální prostředí případová studie Integration inclusion behavior disorder specific learning disorders special educational needs individual educational plan teaching assistant social environment case study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/paocw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová