Moravská a česká přívlastková vína v síti obchodních řetězců – Milan Pánek
Milan Pánek
Bachelor's thesis
Moravská a česká přívlastková vína v síti obchodních řetězců
Moravian and Czech Wines of a Network of Retail Chains
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jakostními víny s přívlastky, které lze koupit v síti obchodních řetězců. Prozkoumává jejich zastoupení v tomto segmentu trhu, okolnosti, které vedly k jejich zařazení do tohoto segmentu, a charakteristické vlastnosti tohoto segmentu trhu. V teoretické části se zaobírá historií pěstování vína jako plodiny vůbec, následně historií vinařství v Čechách a na Moravě. Následuje …moreAbstract:
This thesis deals with quality wines with attributes, which can be bought in a network of retail chains. Explores their representation in this market segment, the circumstances that led to their inclusion in this segment, and the characteristics of this market segment. The theoretical part deals with the history of wine growing such crops at all, then the history of winemaking in Bohemia and Moravia …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Regnerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNEK, Milan. \textit{Moravská a česká přívlastková vína v síti obchodních řetězců}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/rb0xx6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
El cuento de José María Sánchez Silva Marcelino Pan y Vino en el contexto del nacional catolicismo
Leona Brunclíková -
Vino a vinařství v rozvoji regionu (přeshraniční srovnání mikroregionu Hodonínsko a Skalického vinohradnického rajónu)
Zuzana Budinská -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Tomáš BERAN -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Eliška SAJDLOVÁ -
Institut dohody o vině a trestu a institut prohlášení viny v trestním řízení
Adéla BÍLKOVÁ -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Veronika KOLDINSKÁ -
Dohoda o vině a trestu, prohlášení viny a trestní příkaz
Šimon VÍCHA -
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.
Hana DOČKÁLKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights