Vojtěch DURAJ

Bakalářská práce

Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele

Decision-making and iracionality in consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá efektem asymetrické dominance, což je kontextuální efekt, a je příkladem iracionality ve spotřebitelském rozhodování. Tato práce není hotova.
Abstract:
The topic of this bachelor's theses is asymmetric dominance effect, a context effect that is an example of irrationality in consumer decision-making. This theses isn't complete.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DURAJ, Vojtěch. Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta