Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele – Vojtěch DURAJ
Vojtěch DURAJ
Bakalářská práce
Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele
Decision-making and iracionality in consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá efektem asymetrické dominance, což je kontextuální efekt, a je příkladem iracionality ve spotřebitelském rozhodování. Tato práce není hotova.Abstract:
The topic of this bachelor's theses is asymmetric dominance effect, a context effect that is an example of irrationality in consumer decision-making. This theses isn't complete.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DURAJ, Vojtěch. Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
Veronika Procházková -
IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Petr Loutocký -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Vliv země původu na spotřebitelské chování
Katsiaryna Kurhan -
Bariéry racionality ovlivňující rozhodování
Michal Ječmen -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová