Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí – Michael Pivrnec
Michael Pivrnec
Bachelor's thesis
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání problematiky sociálních sítí a seznamovacích aplikací, které jsou v dnešní digitální době takřka nedílnou součástí jedinců v každodenním životě. Teoretická část práce popisuje detailněji jednotlivé sociální sítě, nastiňuje kladné a záporné aspekty, se kterými mohou uživatelé na sociálních platformách přijít do kontaktu, přibližuje problematiku influencingu a …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on examining the issues related to social networks and dating applications, which have become an integral part of individuals' daily lives in today's digital age. The theoretical part of the thesis provides a detailed description of various social networks, outlines the positive and negative aspects that users may encounter on social platforms, addresses the issue of influencer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bnkrp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: prof. PhDr. Michaela Soleiman pour Hashemi, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Vacínová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Communication studies / Communication studies
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Novodobá forma komunikace u adolescentů prostřednictvím internetu
František Hanus -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale