Matyáš Štědrý

Bachelor's thesis

Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu účinnosti personalizované e-mailové komunikace ve společnosti dm. Pomocí statistických metod, analýzy dat, obsahu a průzkumu identifikuje faktory ovlivňující úspěšnost marketingových kampaní a rozesílání personalizovaných e-mailů této společnosti. Výsledky analýzy naznačují, že omezení cílových skupin a nedostatečná personalizace obsahu e-mailů mohou zvýšit ukazatel …more
Abstract:
The bachelor thesis delves into the analysis of the effectiveness of personalized email communication within the dm company. By employing statistical methods, data analysis, content examination, and surveys, it aims to pinpoint the factors influencing the success of marketing campaigns and the dissemination of personalized emails within this organization. The results of the analysis hint that limitations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2024
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: M.A. Aneta Beranová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics