Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie – Matyáš Štědrý
Matyáš Štědrý
Bachelor's thesis
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu účinnosti personalizované e-mailové komunikace ve společnosti dm. Pomocí statistických metod, analýzy dat, obsahu a průzkumu identifikuje faktory ovlivňující úspěšnost marketingových kampaní a rozesílání personalizovaných e-mailů této společnosti. Výsledky analýzy naznačují, že omezení cílových skupin a nedostatečná personalizace obsahu e-mailů mohou zvýšit ukazatel …moreAbstract:
The bachelor thesis delves into the analysis of the effectiveness of personalized email communication within the dm company. By employing statistical methods, data analysis, content examination, and surveys, it aims to pinpoint the factors influencing the success of marketing campaigns and the dissemination of personalized emails within this organization. The results of the analysis hint that limitations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nulqg/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2024
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: M.A. Aneta Beranová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚDRÝ, Matyáš. \textit{Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rbry3p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Personalizace elektronického obchodu
Ondřej HOVJACKÝ -
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru
Kristýna ZEMANOVÁ