Realizace čtenářského klubu v 5. ročníku základní školy – Bc. Renáta MADĚROVÁ
Bc. Renáta MADĚROVÁ
Diplomová práce
Realizace čtenářského klubu v 5. ročníku základní školy
Realization of a reading club in year five of a primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na realizaci čtenářského klubu na základní škole v Napajedlích žáků 5. ročníku. Je rozdělena na teoretickou část, která pojednává o čtenářské gramotnosti a kritickém myšlení ve spojitosti s vyučovacím procesem. Dále poukazuje na výzkumy čtenářské gramotnosti v České republice. V praktické části je nejhlavnější náplní realizace čtenářského klubu a představení konkrétních …víceAbstract:
This diploma theses is focused on the realisation of the reading club at Primary school in Napajedla of the fifth class pupils. It is devided into theoretical part which deals with the reading literacy and the critical thinking connected with the teaching process. It also points at the reaserches of the reading literacy in the Czech Republic. The practical part of this diploma theses deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MADĚROVÁ, Renáta. Realizace čtenářského klubu v 5. ročníku základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
13. 4. 2019