Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu – Bc. Vladimíra Marušíková
Bc. Vladimíra Marušíková
Bachelor's thesis
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Unfair Competition with Focus on Misleading and Comparative Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na českou právní úpravu klamavé a srovnávací reklamy. Začátek práce je zaměřen na historický vývoj práva nekalé soutěže v českých zemích. V dalších kapitolách jsou vymezeny základní pojmy nekalé soutěže a následně podrobně rozebrány dvě skutkové podstaty – klamavá reklama a srovnávací reklama. Dále jsou k nim uvedeny modelové příklady z České republiky. Závěr práce je věnován …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the Czech legislation, Misleading and Comparative advertising. The beginning of the work is focused on the historical development of the law of unfair competition in the Czech lands. In the later chapters are defined basic concepts of unfair competition and subsequently dealt with in detail in two of the facts – Misleading advertising and Comparative advertising. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vl4t8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedúci: doc. JUDr. Ludmila Lochmanová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Aleš Drbal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Law Specialization / Law in Business
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Valuation of non-cash contributions in the German start-up balance sheet according to the German Commercial Code, Austrian Commercial Code and International Financial Accounting Standards
Andreas Laux -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama v marketingové praxi (příklady a jejich právní hodnocení)
Lucie Hubaczová