Bc. Jana GALÁSKOVÁ

Master's thesis

Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

A Project of Search and Selection Procedure of Sales Representatives in Kooperativa Pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav procesu získávání, výběru, přijetí a adaptaci obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperativa pojiš-ťovna, a.s., Vienna Insurance Group a navrhnout projekt k zlepšení tohoto současného sta-vu. Diplomová práce se v první částí zabývá rešerší literárních zdrojů, na jejímž základě byla zpracována analýza současného systému získávání …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current state of the acquisition, selection, adoption and adaptation of business representatives of Central Moravia Agency in Kooperativa po-jišťovna, a.s, Vienna Insurance Group and to propose a project to improve the current si-tuation. Thesis in it´s first part deals with the research of literary sources on which basis the analysis of the current system acquisition …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor: 21419

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GALÁSKOVÁ, Jana. Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing