Bc. Lucie Guzyová

Master's thesis

Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů

Marketing research in B2C markets
Abstract:
Diplomová práce podrobně rozebírá téma marketingového výzkumu v oblasti spotřebitelských trhů (tzv. B2C). Výzkum je zde charakterizován jako hlavní zdroj dat, potřebných pro tvorbu manažerských rozhodnutí a přípravu marketingových plánů podniku. Blíže jsem se zaměřila na zkoumání produktu, zákaznických potřeb a spokojenosti zákazníka. V teoretické části byl popsán význam výzkumu v procesu marketingového …more
Abstract:
This thesis analyses in detail the topic of marketing research on consumer markets (so-called B2C). The research can be characterized as the main source of data needed for the managerial decision making and preparation of marketing plans for a company. I focused closer on examining the product, customer needs and customer satisfaction. In the theoretical part, I concentrated on describing the importance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní