Americká společnost a firma Ford Motor Company 1903-1919 – Natalie KULÍŠEK
Natalie KULÍŠEK
Bakalářská práce
Americká společnost a firma Ford Motor Company 1903-1919
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na počátky firmy Ford Motor Company od jejího vzniku v roce 1903 až do roku 1919, kdy Henry Ford předá roku 1919 prezidentské křeslo ve firmě svému synovi. Dále je v práci přiblížena osoba Henryho Forda a popsáno to, jakým způsobem firmu vedl či jsou zde přiblíženy válečné roky a to, jakým způsobem se firma zapojila do válečného zbrojení. Důležitou částí práce je i vliv …víceAbstract:
Bachelor thesis focused at beginning of Ford Motor Company since creation in the year 1903 to the year 1919 when was Henry Ford replaced in the presidential chair in the year 1919 by his son. Further is in the thesis approched the personality od Henry Ford, way which he ran the company and also are there approched war years and how company helped in war armament. Very important part of thesis is influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Boček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULÍŠEK, Natalie. Americká společnost a firma Ford Motor Company 1903-1919. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historie / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza akcií Ford Motor Company pro investiční rozhodování
Matěj Rosulek -
Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Petra Bencová -
Finanční analýza Ford Motor Company, s.r.o.
Eliška Hepová -
Organizace globálně řízené firmy - příklad Ford Motor Company
Petra Kořínková -
Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford
Jana Lehejčková -
Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)
Zuzana Cermanová -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Erik Dudek -
Organizační kultura a spokojenost zaměstnanců ve společnosti Ford Česká republika
Michal Martínek