Bc. Miloš Stibal

Master's thesis

Měření sledovanosti médií

Media consumption measurements
Anotácia:
Masová média se v současné době stávají důležitou součástí marketingového plánování firem. Měření médií nám dává konkrétní údaje pro objektivní hodnocení dosažených výsledků a plánování kampaní v médiích. Existuje celá řada médií, ale stále největší část reklamních investic míří do televize. Proto se hlavním tématem, které řeší tato práce, stala sledovanost televize. Záměrem bylo srovnání výsledků …viac
Abstract:
Mass media became today very important part of company’s marketing plans. Media measurement gives us concrete data and for objective evaluation of reached results and media planning accuracy. There are many media types, but still the biggest part of advertising expenditures go’s to TV. That why the main topic of this diploma work became ratings of TV. I wanted to compare data from official peoplemeter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedúci: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní