Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu – Bc. Kateřina Michalíková
Bc. Kateřina Michalíková
Master's thesis
Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
The Project of Conception for Launching a New Product on the Market for Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem …moreAbstract:
This thesis deals with a proposal of new product introduction on market. It is aimed at cho-sen company. The thesis has its theoretical, analytical and project part. The theoretical part concerns a new product, marketing mix and chosen situation analyses. The practical part explores current state and the competition by analysis and completed by methods of data collection. The project part is concerned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHALÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rcmsso/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michalíková, Kateřina. Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza rizika vzniku povodně ve Skalici u České Lípy
Kamil Javůrek -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká