Bc. Monika ŠIMLOVÁ
Master's thesis
Levorukost na 1. stupni ZŠ
Left-handedness in Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se věnuje levorukosti na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem práce bylo pozorováním si ověřit podmínky pro psaní leváků na prvním stupni základních škol a zjistit povědomí o problematice leváctví mezi učiteli těchto žáků. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Kapitola jedna až pět popisují základní informace o lateralitě člověka: historii, vznik a vývoj laterality, klasifikaci …moreAbstract:
The thesis deals with left-handedness in the first grade of elementary school. The main goal of the work was to observe and verify the conditions for left-handed writing in the first grade of elementary schools and to find out the awareness of the issue of left-handedness among the teachers of these students. The work is divided into six chapters. Chapters one to five describe basic information about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMLOVÁ, Monika. Levorukost na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Diagnostika psaní u dětí preferujících levou ruku v elementární třídě základní školy
Klára VAVŘÍKOVÁ -
Komparace grafomotorických dovedností dětí předškolního věku před vstupem do základní školy v kontextu laterality
Daniela WANIAUSOVÁ -
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Interaktivní zóny v expozici "Holzmaisterova sbírka" v Městském muzeu Moravská Třebová se zaměřením na první stupeň základních škol
Daniela Myšková -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Levorukost hudebníků
Marek JIROVSKÝ