Značka v chemickém průmyslu a budování její image – Jan Krejčík
Jan Krejčík
Bachelor's thesis
Značka v chemickém průmyslu a budování její image
Abstract:
Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky …moreAbstract:
The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejčík, Jan. Značka v chemickém průmyslu a budování její image. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa