Osobnost Karla IV. v destinačním marketingu České republiky – Pavla Lišková
Pavla Lišková
Diplomová práce
Osobnost Karla IV. v destinačním marketingu České republiky
Person Charles IV in tourism destination marketing of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na spojitost mezi Karlem IV., českým králem a císařem římským, a cestovním ruchem. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce jsou vymezeny základní teoretické pojmy vztahující se k tématu. Jsou zde definovány např. pojmy destinační marketing, produkt destinace cestovního a charakterizovány QR kódy. V praktické části je na základě provedených analýz týkajících …víceAbstract:
The thesis deals with the relation between Charles IV, King of Bohemia and Holy Roman Emperor, and tourism. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines basic theoretical tourism terms. These terms are for example tourism destination marketing, product of the destination and QR codes. The aim of the practical part is set up the product concept in tourism destination Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Jarmila Netková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Produkt cestovního ruchu v destinaci – Kraj Vysočina všemi smysly
Kristýna Minxová