Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku – Ing. Karel Pospíšilík
Ing. Karel Pospíšilík
Master's thesis
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
The influence of the customer value on the competitiveness of the company
Abstract:
Diplomovou práci na téma „Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku“ jsem zaměřil na využití potencionálních zdrojů konkurenční výhody eliminací slabých stránek s využitím procesního řízení v konkrétním podniku. Hlavními úkoly bylo zlepšit komunikaci činností a navrhnout decentralizaci v jedné dílčí oblasti. Součástí práce také bylo vytvořit komplexní zásady hodnotového managementu …moreAbstract:
My diploma work „The influence of the customer value on the competitiveness of the company“ was aimed on utilizing potential resources of competitive advantages by eliminating its weaknesses and using a process management in a company. To bring forward a communication among activities and to solve an organization decentralization in one area were main objectives of the work. I created complex principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m0635/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILÍK, Karel. \textit{Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/rcygyd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Training and Development of employees as competitive advantage
Zhao Wang -
Implementation of Total Quality Management in small trade companies in Russia - case study of Texman
Alexey Malyuga -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl -
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
Ladislava Rozumová -
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
Eva Robošová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
Tomáš Štrobl -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá