Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center – Bc. Lucie CVIKLOVÁ
Bc. Lucie CVIKLOVÁ
Diplomová práce
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Targeted marketing of a non-profit organization with the case study Techmania Science Center
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá cíleným marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod do problematiky marketing management a představena vybraná společnost Techmania Science Center, o.p.s. V další části diplomové práce jsou představeny dosavadní cílové skupiny společnosti, kterými jsou rodiny s dětmi a školy a definováno …víceAbstract:
The submitted diploma thesis deals with the targeted marketing of a non-profit organization with the case study 'Techmania Science Center'. Firstly, the theoretical introduction is processed into the issue of marketing management, and the chosen organization 'Techmania Science Center' is introduced. In the following part there are introduced previous target groups of the organization, which are families …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CVIKLOVÁ, Lucie. Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková