Monitoring spotřebitelského chování v období mimořádných opatření – Filip Ondrůš
Filip Ondrůš
Bakalářská práce
Monitoring spotřebitelského chování v období mimořádných opatření
Monitoring of Consumer Behavior in the Period of Emergency Measures
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá monitoringem spokojenosti a spotřebitelského chování v období mimořádných opatření, zvláště v období pandemie COVID-19. V první části práce jsou popsána teoretická východiska dané problematiky a v praktické části práce je za pomocí dotazníkového šetření zkoumána spokojenost a chování spotřebitele. Získané informace jsou následně analyzovány a vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the monitoring of satisfaction and consumer behavior in the period of emergency measures, especially in the period of the COVID-19 pandemic. The first part of the thesis describes the theoretical backround of related issue. In the practical part of the thesis the satisfaction and consumer behavior is examined using questionnaire survey. The information obtained is then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/144218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Zdenka Hofbruckerová
- Oponent: Pavel Klaput
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRŮŠ, Filip. \textit{Monitoring spotřebitelského chování v období mimořádných opatření}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rdkgw6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost spotřebitelů s produkty pivovarského odvětví se zaměřením na minipivovary
Pavel OPOLZER -
Spokojenost spotřebitelů s nabídkou rostlinných alternativ na Litoměřicku
Gabriela Vytisková -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost spotřebitelů se službami přepravy při nákupu přes internet
Barbora ZETKOVÁ -
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Irina Luneva -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová