Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů – Lenka Folwarczná
Lenka Folwarczná
Master's thesis
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers´ Purchase Behaviour
Abstract:
Diplomová práce Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitele se zabývá ekologickou kampaní Konec doby klecové a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů na trhu s živočišnými produkty. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy vlivu kampaně Konec doby klecové na nákupní chování spotřebitele na trhu s živočišnými produkty s dílčími cíli vytvoření typologie …moreAbstract:
The diploma thesis Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers’ Purchase Behaviour deals with an environmental campaign End of cage age and its influence on consumers’ purchase behaviour on the animal products market. The objective of the thesis was to perform an analysis of the influence of the campaign End of cage age on consumers’ behaviour on the animal products market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139734
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Vanda Matyščáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLWARCZNÁ, Lenka. \textit{Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/rdra07/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Dotace jako nezbytná finanční podpora podnikání v zemědělství nebo nástroj pokřivující trh s komoditami
Michaela Karásková -
Cenová transmise na trhu s hovězím masem
Pavla Rytířová -
Analýza trhu s biopotravinami v Brně
Markéta Kanýzová -
Analýza trhu s biopotravinami
Marina Prokopeva -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová