Ondřej Lanžhotský
Bachelor's thesis
Influencer marketing TikToku a Instagramu
Influencer marketing on TikTok and Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o Influencer marketingu na sociálních sítích. Převážně pak o TikToku a Instagramu, působení influencerů na těchto sítích a možnostech vhodných příspěvků k dosažení maximálního dosahu. Jsou zde popsány způsoby vhodné komunikace na těchto sítích. Součástí práce jsou i ukázky jednotlivých kampaní, jejich výsledků a samostatný návrh kampaně spojené s influencery. Cílem této …moreAbstract:
This bachelor thesis is about Influencer marketing and social networks, mostly about TikTok and Instagram. Describe the effect of influencers on these networks and the ways to achieve maximum reach. Methods of suitable communication on these networks are described here. This thesis also includes examples of individual campaigns, their results and a separate campaign proposal associated with influencers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková