Názory rodičů dětí v mateřských školách na výuku anglického jazyka před nástupem na základní školu – Anetta Horská
Anetta Horská
Bakalářská práce
Názory rodičů dětí v mateřských školách na výuku anglického jazyka před nástupem na základní školu
The views of parents of children attending kindergarten on english language teaching before entering primary school
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Zaobírá se problematikou osvojování si anglického jazyka dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje současné rodiče a jejich vztah k výuce anglického jazyka v mateřské škole. Dále sumarizuje problematiku rané výuky anglického jazyka a nabízí některé názory odborníků na toto téma. Také pojednává o tom, jak by taková výuka měla reálně probíhat …víceAbstract:
This bachelor´s thesis has theoretical empirical character. It deals with the issue of acquisition of the english language preschool children. The theoretical part describes contemporary parents and their relationship to english language education in kindergarten. It also summarizes the problems of early english language education and it offers some opinions of experts on this topic. It also discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORSKÁ, Anetta. \textit{Názory rodičů dětí v mateřských školách na výuku anglického jazyka před nástupem na základní školu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/re111h/.
Jak správně citovat práci
Horská, Anetta. Názory rodičů dětí v mateřských školách na výuku anglického jazyka před nástupem na základní školu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu anglický jazyk v primární škole
Monika ŽEŽULKOVÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání
Zuzana MADERA -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová