Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra – Michal Svátek
Michal Svátek
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra
Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment center
Anotace:
Tato Diplomová práce s názvem Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra se zabývá zhodnocením komunikační strategie vybrané společnosti působící v zábavním průmyslu. Druhotným cílem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků, protože spokojenost je v sektoru služeb velmi důležitá. První část práce má za cíl představit základní pojmy spojené s marketingovou a komunikační strategií …víceAbstract:
This thesis, entitled Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment centre, deals with the evaluation of the communication strategy of a selected company operating in the entertainment industry. The secondary objective of the thesis is to evaluate customer satisfaction because satisfaction is a very important factor in the service sector. The first part of the thesis aims …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků
Michael Bíza -
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Barbora ANTESOVÁ -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybrané pojišťovny
Veronika Nečasová