Michal Svátek

Diplomová práce

Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra

Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment center
Anotace:
Tato Diplomová práce s názvem Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra se zabývá zhodnocením komunikační strategie vybrané společnosti působící v zábavním průmyslu. Druhotným cílem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků, protože spokojenost je v sektoru služeb velmi důležitá. První část práce má za cíl představit základní pojmy spojené s marketingovou a komunikační strategií …více
Abstract:
This thesis, entitled Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment centre, deals with the evaluation of the communication strategy of a selected company operating in the entertainment industry. The secondary objective of the thesis is to evaluate customer satisfaction because satisfaction is a very important factor in the service sector. The first part of the thesis aims …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94504