Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji – Daniel Cudrák
Daniel Cudrák
Master's thesis
Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji
Buying Behaviour Analysis on the Musical Instruments Market
Abstract:
Cílem mé diplomové práce byla analýza nákupního chování zákazníků na trhu s hudebními nástroji, nalezení hlavních znaků nákupního chování zákazníků na daném trhu, co by mělo pomoci společnostem prodávajícím hudební nástroje soustředit speciální nabídku ušitou na míru právé daným skupinám zákazníkú. Marketingový výzkum byl zdrojem primárních dat, která jsem získal od hudebníků formou dotazování. Teoretická …moreAbstract:
The aim of my thesis was buying behaviour analysis on the musical instruments market, to find main features of the buying behavior of customers on that market, to help companies selling musical instruments to focus special offer tailor-made to the customer groups. Marketing research was the source of primary data, which I received from musicians with form of questioning. Teoretical part focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91002
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar