Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle – Zuzana Mynářová
Zuzana Mynářová
Bakalářská práce
Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle
Perception of influencer marketing on the social network site Instagram in the area of lifestyle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá trendem využívání lifestyle influencerů na sociální síti Instagram jako prostředek marketingové propagace a celkové vnímání trendu influencerů. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, komunikační mix, influencer marketing a sociální sítě. Praktická část využívá kombinaci kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod. U kvalitativních metod jsou realizovány …víceAbstract:
he bachelor's thesis deals with the trend of using lifestyle influencers on the Instagram social network as a means of marketing promotion and the overall perception of the influencers trend. The theoretical part is focused on marketing communication, communication mix, influencer marketing and social networks. The practical part uses a combination of qualitative and quantitative research methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MYNÁŘOVÁ, Zuzana. \textit{Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/re6jok/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor / Multikulturní kompetence
Práce na příbuzné téma
-
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Pavlína Steinbocková -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká