František Horký

Bakalářská práce

Selected Technologies of Car Marketing and Sales

Anotace:
Práce se zabývá využitím moderních technologií v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na teoretickou, metodickou a praktickou část. Zabývá se vývojem tradičních marketingových a prodejních metod v porovnání s moderními digitálními strategiemi a zdůrazňuje roli nových technologií, jako je umělá inteligence (AI), virtuální realita (VR) a big data, při zlepšování prodejních a výrobních procesů v automobilovém …více
Abstract:
The thesis explores the application of modern technologies in the automotive industry. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. It discusses the evolution of traditional marketing and sales methods compared to modern digital strategies and highlights the role of emerging technologies such as artificial intelligence (AI), virtual reality (VR), and big data in enhancing automotive …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management