Selected Technologies of Car Marketing and Sales – František Horký
František Horký
Bakalářská práce
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
Anotace:
Práce se zabývá využitím moderních technologií v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na teoretickou, metodickou a praktickou část. Zabývá se vývojem tradičních marketingových a prodejních metod v porovnání s moderními digitálními strategiemi a zdůrazňuje roli nových technologií, jako je umělá inteligence (AI), virtuální realita (VR) a big data, při zlepšování prodejních a výrobních procesů v automobilovém …víceAbstract:
The thesis explores the application of modern technologies in the automotive industry. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. It discusses the evolution of traditional marketing and sales methods compared to modern digital strategies and highlights the role of emerging technologies such as artificial intelligence (AI), virtual reality (VR), and big data in enhancing automotive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Augmented reality ve fashion marketingu
Bára Kohoutová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Augmented Reality as an Instore Marketing Tool
Lorena Shyti -
Marketing and Augmented Reality
Martin Zelený -
Readiness of the Czech Market for Big Data
Kristýna Žáčková -
Big data a jejich využití ve vybraných mezinárodních společnostech v českém prostředí
Eliška Horáková