Anastasiia Tantsiura

Diplomová práce

Trends in Digital Marketing

Trend v digitálním marketingu
Anotace:
Tento příspěvek zkoumá současnou úroveň rozvoje a využití virtuální reality jako marketingového nástroje a také se zabývá úspěšnou implementací technologií do moderních marketingových strategií. Hlavním cílem mého výzkumu je identifikovat existující případy využití virtuální a augment reality v moderních marketingových strategiích. Sekundárním cílem práce bylo analyzovat existující překážky pro implementaci …více
Abstract:
This paper examines the current level of development and use of virtual reality as a marketing tool, as well as considers the successful implementation of technologies in modern marketing strategies. The main objective of my research is to identify existing cases of using virtual and augment reality in modern marketing strategies. The secondary objective of the thesis was to analyze existing obstacles …více
 

Klíčová slova

VR AR Marketingová strategie
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87589