Anastasiia Tantsiura

Master's thesis

Trends in Digital Marketing

Trend v digitálním marketingu
Abstract:
Tento příspěvek zkoumá současnou úroveň rozvoje a využití virtuální reality jako marketingového nástroje a také se zabývá úspěšnou implementací technologií do moderních marketingových strategií. Hlavním cílem mého výzkumu je identifikovat existující případy využití virtuální a augment reality v moderních marketingových strategiích. Sekundárním cílem práce bylo analyzovat existující překážky pro implementaci …more
Abstract:
This paper examines the current level of development and use of virtual reality as a marketing tool, as well as considers the successful implementation of technologies in modern marketing strategies. The main objective of my research is to identify existing cases of using virtual and augment reality in modern marketing strategies. The secondary objective of the thesis was to analyze existing obstacles …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2022
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Petr Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87589