Martina MATĚJKOVÁ

Bakalářská práce

Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen

Development and Use of Corporate Identity for Small/Medium Companies
Abstract:
The main goal of my bachelor thesis is an elaboration of corporate identity of small and medium companies. This work is divided into two parts. The theoretical part deals with the explanation of the terms such as corporate identity inc-luding all its components. The practical part includes an analysis of corporate identity in the company HaS Lanškroun s.r.o. The analysis is based on interviews and …více
Abstract:
Hauptziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Verarbeitung der Corporate Identity im klei-nen/mittelschtändischen Unternehmen. Diese Arbeit wird in zwei Teilen unterteilt. Im Theoretischen Teil beschäftige ich mich zuerst mit der Erklärung der Bedeutung von einzelnen Begriffen wie Corporate Identity, einschließlich aller ihrer Bestandteilen. Der praktische Teil der Arbeit enthält Analyse der Corporate …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATĚJKOVÁ, Martina. Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe