Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen – Martina MATĚJKOVÁ
Martina MATĚJKOVÁ
Bakalářská práce
Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen
Development and Use of Corporate Identity for Small/Medium Companies
Abstract:
The main goal of my bachelor thesis is an elaboration of corporate identity of small and medium companies. This work is divided into two parts. The theoretical part deals with the explanation of the terms such as corporate identity inc-luding all its components. The practical part includes an analysis of corporate identity in the company HaS Lanškroun s.r.o. The analysis is based on interviews and …víceAbstract:
Hauptziel meiner Bachelorarbeit besteht in der Verarbeitung der Corporate Identity im klei-nen/mittelschtändischen Unternehmen. Diese Arbeit wird in zwei Teilen unterteilt. Im Theoretischen Teil beschäftige ich mich zuerst mit der Erklärung der Bedeutung von einzelnen Begriffen wie Corporate Identity, einschließlich aller ihrer Bestandteilen. Der praktische Teil der Arbeit enthält Analyse der Corporate …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJKOVÁ, Martina. \textit{Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/reruvo/.
Jak správně citovat práci
MATĚJKOVÁ, Martina. Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná