Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's – Anika Hüblová
Anika Hüblová
Master's thesis
Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's
Analysis of the Off-Trade Market and Proposal of Promotional Strategy of Jack Daniel’s Brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze off-trade trhu a návrhu promoční strategie pro značku Jack Daniel’s na rok 2021. Hlavním cílem této diplomové práce je, na základě zjištěných informací, navrhnout jednoletou promoční strategii na vybrané zákazníky off-trade trhu v České republice. K zajištění co nejpřesnějšího návrhu bude provedena analýza celého trhu včetně konkurence a jednotlivých prvků marketingového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the off-trade market and the design of a promotional strategy for the Jack Daniel’s brand for 2021. The main goal of this diploma thesis is, based on the information obtained, to design one-year promotion strategy targetted to the selected off-trade customers in the Czech Republic. To get the most accurate proposal , an analysis of the entire market, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79998
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jan Čížek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Martina Stránská