Bc. Zuzana Foltýnová

Master's thesis

Budování značky města Karviná

Branding of the city Karviná
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky města Karviná. Cílem práce je připravit návrhy a doporučení na zlepšení vnímání značky města svými občany. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, vztahující se k danému tématu. Jedná se například o značku, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum apod. Druhá část práce je již praktická a zabývá se seznámením …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the brand of the city Karviná. The aim of the thesis is suggest recommendations for the improvement perception the brand of the city thein citizens. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge related to theme this diploma thesis. For example brand, marketing communication, marketing research etc. The second part is practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management