Bc. Zuzana Foltýnová
Master's thesis
Budování značky města Karviná
Branding of the city Karviná
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky města Karviná. Cílem práce je připravit návrhy a doporučení na zlepšení vnímání značky města svými občany. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, vztahující se k danému tématu. Jedná se například o značku, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum apod. Druhá část práce je již praktická a zabývá se seznámením …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the brand of the city Karviná. The aim of the thesis is suggest recommendations for the improvement perception the brand of the city thein citizens. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge related to theme this diploma thesis. For example brand, marketing communication, marketing research etc. The second part is practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jeyna/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná