Budování značky města Karviná – Bc. Zuzana Foltýnová
Bc. Zuzana Foltýnová
Master's thesis
Budování značky města Karviná
Branding of the city Karviná
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky města Karviná. Cílem práce je připravit návrhy a doporučení na zlepšení vnímání značky města svými občany. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, vztahující se k danému tématu. Jedná se například o značku, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum apod. Druhá část práce je již praktická a zabývá se seznámením …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the brand of the city Karviná. The aim of the thesis is suggest recommendations for the improvement perception the brand of the city thein citizens. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge related to theme this diploma thesis. For example brand, marketing communication, marketing research etc. The second part is practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jeyna/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná