On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China – Yihan Wang
Yihan Wang
Master's thesis
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, vyhodnotit a porovnat online marketingové strategie klíčových čínských kosmetických značek (Perfect Diary, Florasis, Judydoll) na čínském trhu, na základě primárního výzkumu zjistit postoj čínských spotřebitelů k značky, navrhnout proveditelná doporučení ohledně online marketingových strategií.Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze, evaluate and compare the online marketing strategies of the key Chinese cosmetics brands((Perfect Diary, Florasis, Judydoll) in the Chinese market. Based on the primary research to identify the attitude of Chinese consumers towards the brands, propose feasible recommendations on online marketing strategies.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83864
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Daniela Kolouchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová