Získávání základních komunikačních dovedností v českém znakovém jazyce – Mgr. Gabriela Pecová
Mgr. Gabriela Pecová
Bakalářská práce
Získávání základních komunikačních dovedností v českém znakovém jazyce
Acquisition of Basic Communicative Skills in Czech Sign Language
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována komunikaci s osobami se sluchovým postižením. Cílem je z analyzovaných výsledků poskytnout základní studijní materiály a seznámit majoritní společnost s českým znakovým jazykem, který je plnohodnotný a přirozený. Bakalářská práce je rozčleněna na tři kapitoly. První a druhá kapitola je věnována teoretické části. První kapitola pojednává o obecném sluchovém postižení …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to communication of people with hearing disability. The aim of this thesis is to give an essential learning material based on the analysed results and to acquaint the majority society with Czech sign language, which is full featured and natural. The bachelor thesis consists of three chapters. The first and the second chapter are devoted to the theoretical part. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efxgu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Blatná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené
Lenka Hricová -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
Český jazyk u žáků se sluchovým postižením
Gabriela BÍLKOVÁ -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO