Daniela VOZNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Werbesprache der Firma Nivea - Analyse der tschechischen und deutschen Werbetexte

Advertising language of the company Nivea - Analysis of Czech and German advertising texts
Abstract:
The submitted Bachelor´s thesis is dedicated to an analysis of advertising texts of a German cosmetic brand Beiersdorf with a seat in Hamburg.
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních textů německé kosmetické značky Nivea sídlící v Hamburku.
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Accessible from:: 13. 6. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOZNÍKOVÁ, Daniela. Werbesprache der Firma Nivea - Analyse der tschechischen und deutschen Werbetexte. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta