Daniela VOZNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Werbesprache der Firma Nivea - Analyse der tschechischen und deutschen Werbetexte

Advertising language of the company Nivea - Analysis of Czech and German advertising texts
Abstract:
The submitted Bachelor´s thesis is dedicated to an analysis of advertising texts of a German cosmetic brand Beiersdorf with a seat in Hamburg.
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních textů německé kosmetické značky Nivea sídlící v Hamburku.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zveřejnit od: 13. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOZNÍKOVÁ, Daniela. Werbesprache der Firma Nivea - Analyse der tschechischen und deutschen Werbetexte. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta