Bc. Lenka BOBÁLOVÁ

Diplomová práce

Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka

CRM system implementation project in translation agency Zelenka
Anotace:
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je dů-ležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Jednou z možností, jak upevňovat tyto vztahy, je jejich řízení pomocí CRM. Ve své práci jsem se zabývala zaváděním CRM systému do firmy Agentura Zelenka. Zaměřila jsem se na přínosy, které tato inovace firmě přinese, a následně jsem vypracovala …více
Abstract:
The significance of permanent and beneficial customers for company{\crq}s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. One of the possibilities in firming-up these rela-tionships is their management through CRM. My work concerned the introduction of a CRM system in the Zelenka Language Agency. I have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 985

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOBÁLOVÁ, Lenka. Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing