Společenská odpovědnost podniku a jeho konkurenceschopnost – Mark Flieher
Mark Flieher
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost podniku a jeho konkurenceschopnost
Corporate social responsibility and competitiveness
Abstract:
In the theory of this work, Gary Hamel's book What matters now (2013) was used as an orientation guide. In Chapter 1, his other works and collaborations with Prahalad were mentioned and briefly summarized. Chapter 2 represents the main theoretical part, in which individual areas of the responsible company are described. First, the values and standards in a company are mentioned. It is largely about …víceAbstract:
V teorii této práce byla jako orientační příručka použita kniha Garyho Hamela What matters now (2013). V kapitole 1 byly zmíněny a stručně shrnuty jeho další práce a spolupráce s Prahaladem. Kapitola 2 představuje hlavní teoretickou část, ve které jsou jednotlivé oblasti zodpovědného podnikání popsány. Nejprve jsou uvedeny hodnoty a standardy ve firmách. Jedná se tu převážně o změnu hodnot ve světě …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ibwnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Univ.-Prof. Mag. Dr. Rainer Born
- Oponent: Ing. Peter Kelemen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić