Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl – Lucie Štěpánková
Lucie Štěpánková
Bachelor's thesis
Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
New media and social networks and their influence on the music publishing industry
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl" se zabývá rolí, jakou hrají sociální média v oblasti hudebního průmyslu. Cílem této bakalářské práce je představit nová média a sociální sítě a zjistit jakými pozitivními či negativními vlivy působí v oblasti hudby a jakým způsobem se dají využívat. První část představuje sociální média, vymezuje pojem …viacAbstract:
Bachelor thesis "New media and social networks and their influence on the music publishing industry" focuses on the role played by social media in the music industry. The aim of this thesis is to introduce new media and social networks and determine their positive and negative effects in the field of music while outlining how such media can be used in marketing music. First part introduces social media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: Václav Riedlbauch
- Oponent: Mario Kubaš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy