Bc. Lucie Pařízková

Master's thesis

Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků

Consumer behaviour during the purchase of cosmetic products
Abstract:
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit …more
Abstract:
This thesis deals with consumer behaviour during the purchase of cosmetics products, focusing to skin care products and to women’s segment. The purpose of this work is to formulate several recommendations for the manufacturers and sellers of skin care products based on the results of the questionnaire survey. These recommendations could help them to better identify customers preferences during the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta