Bc. Lucie Pařízková

Master's thesis

Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků

Consumer behaviour during the purchase of cosmetic products
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit …viac
Abstract:
This thesis deals with consumer behaviour during the purchase of cosmetics products, focusing to skin care products and to women’s segment. The purpose of this work is to formulate several recommendations for the manufacturers and sellers of skin care products based on the results of the questionnaire survey. These recommendations could help them to better identify customers preferences during the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta