Petra LAMŽÍKOVÁ
Master's thesis
MOOC a jejich využitelnost pro učitele
MOOCs and their usability for teachers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem on-line vzdělávání, přesněji kurzy MOOC. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části dochází k představení MOOC fenoménu, druhá část popisuje, jak mohou čeští učitelé využít MOOC a v poslední části jsou čtenáři seznámeni s výsledky výzkumu, který se týkal toho, jak čeští učitelé skutečně využívají MOOC a on-line vzdělávání.Abstract:
This diploma thesis deals with a topic of on-line learning, especially with a topic of MOOC. The thesis is divided into three parts. In the first part the MOOC phenomena is introduced, in the second part the author describes how Czech teachers can use MOOCs and in the last part readers are familiarized with research results that dealt with Czech teachers? real use of MOOCs and on-line learning.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Slavoj Tomeček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAMŽÍKOVÁ, Petra. MOOC a jejich využitelnost pro učitele. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Aj-Zsv SŠ
Theses on a related topic
-
Zkušenosti vysokoškolských učitelů s on-line vzděláváním studentů
Dana CHOVANCOVÁ -
On-line vzdělávání u žáků s SPU na ZŠ v době nouzového stavu
Lenka Vlasáková -
On-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při distančním vzdělávání na ZŠ
Ondřej HOLUB -
Možnosti on-line výuky matematiky na 1. stupni ZŠ
Silvie NOVOTNÁ -
MOOC pohledem jeho absolventů
Jakub Kychler -
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Tereza Votýpková -
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
Karolína Kolčavová