Bc. Jakub Málik

Bakalářská práce

Corporate design jako prostředek vytváření image organizace

Corporate Design as a Means of Creating the Images of Organizations
Anotace:
Hlavní téma práce bude řešeno třemi způsoby. Za prvé se bude jednat o analýzu teoretických východisek, jejímž cílem bude ukázat znalost public relations a corporate designu jako nedílných součástí vytváření značky a image subjektu. Za druhé se bude jednat o deskriptivní analýzu konkrétního subjektu (tzn. hotelu Absolutum v Praze). Výstupem zpracování této práce bude na základě vyhodnocení deskriptivní …více
Abstract:
The main theme will be solved in two ways. At first- analysa of the teoreticle basis. At second- analysa of the concrete subject (it means the hotel Absolutum).
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace