Corporate design jako prostředek vytváření image organizace – Bc. Jakub Málik
Bc. Jakub Málik
Bachelor's thesis
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Corporate Design as a Means of Creating the Images of Organizations
Anotácia:
Hlavní téma práce bude řešeno třemi způsoby. Za prvé se bude jednat o analýzu teoretických východisek, jejímž cílem bude ukázat znalost public relations a corporate designu jako nedílných součástí vytváření značky a image subjektu. Za druhé se bude jednat o deskriptivní analýzu konkrétního subjektu (tzn. hotelu Absolutum v Praze). Výstupem zpracování této práce bude na základě vyhodnocení deskriptivní …viacAbstract:
The main theme will be solved in two ways. At first- analysa of the teoreticle basis. At second- analysa of the concrete subject (it means the hotel Absolutum).
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rurz8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů