Bc. Adéla Nevrtalová
Bakalářská práce
Marketingové analýzy
Marketing analysis
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje přiblížení problematiky marketingových analýz. Charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové analýzy, které jsou nezbytné k úspěšnému marketingu. Ten zajistí pevné postavení společnosti na trhu. Cílem práce je zjistit, zda turisté využívají k pořízení své dovolené cestovní kancelář nebo cestují samostatně a využívají k tomu webové prodejce letenek. A jaké faktory při výběru …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on marketing analysis and characterises its different tools which are seen as an imperative for successful marketing strategy and consequential competitive advantage within the industry. The aim of this thesis is to explore customer behaviour and trends in holiday travel purchasing. Specifically, whether customers prefer travel agency packages or making individual plans …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yfj6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina Poláková -
Marketing vybrané cestovní kanceláře
Aneta Michalicová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing cestovní kanceláře
Michala Meisterová -
Marketing cestovní kanceláře
Ivana Baladová -
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina SOLDÁNOVÁ -
Marketing v cestovním ruchu
Adam Wasserbauer -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková