Helena Bělíčková

Bakalářská práce

Marketingový mix - ZOO Praha

Marketing mix - the Prague Zoo
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with tools of the marketing mix of the most visited Czech zoo - The Prague Zoo. The aim of the thesis is a description and an evaluation of the marketing mix of the Prague Zoo. I want to find out what has been behind the success of the Prague Zoo in the few last years. The theoretical part defines important terms refering to marketing, service marketing and marketing mix. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Daniela Podhajská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/10701

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management