Bc. Eva Oborná

Master's thesis

Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem

Comparison of traditional classroom climate and schools with Dalton plan
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat názory žáků tradiční školy a školy s daltonským plánem na klima třídy. Zjistit rozdíly ve vnímání klimatu třídy žáky tradiční školy a školy s daltonským plánem. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou zpracovány teoretické informace. Druhá část je věnována výzkumu klimatu třídy. Klima třídy v jednotlivých třídách bylo zkoumáno prostřednictvím …more
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and analyze students opinions of the traditional school and school with the Dalton Plan on the classroom environment and to find out the differences in the perception of the classroom envrionment between students of the traditional school and school with the Dalton Plan. The thesis consits of two parts. The first part of the thesis contains theoretical information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2015
  • Supervisor: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta