Lenka Havlová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady

The Analysis of the Visitors' Satisfaction with Complimentary Services of Zoological Garden
Anotace:
Průzkum spokojenosti zákazníků se službami zoologické zahrady se zaměřením na služby doplňkového charakteru. Jedná se především o oblast stravování, služeb pro rodiče s dětmi a všeobecně zázemí pro návštěvníky. Z vyhodnocených informací budou vypracovány závěry a doporučení pro další zlepšování daných služeb.
Abstract:
A research on the visitors' satisfaction with offer of zoological garden focused on the complimentary based services. The work covers especially an area of visitors' alimentation, services for families with children and generally all the facilities for the visitors. The elaborated information will help to make the conclusions and recommendations for future development of all the particular services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Jan Nový
  • Oponent: Ivan Langr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21390

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management